Wyzwanie 30 dni do zdrowego stylu życiaTadam! Oto i jest już kilka razy zapowiadane przeze mnie wyzwanie 30 Dni do Zdrowego Stylu Życia, które organizujemy wspólnie z Eveliną z Vegan Island. Lato to wspaniały czas, żeby popróbować nowych rzeczy, wyjść trochę poza swoją strefę komfortu (i dzięki temu ją rozszerzyć).

Dla kogo?

Jest to wyzwanie dla każdego, kto chce się lepiej odżywiać, więcej ruszać, być zdrowszym i znaleźć choćby krótką chwilę w ciągu dnia, by zrobić dla siebie coś dobrego.

Kiedy?

Wyzwanie trwa 30 dni od 13 lipca do 11 sierpnia. Każdego dnia realizujemy jedno zadanie. Niektóre z nich wykonujemy od 3 do 7 dni. W takim przypadku dodatkowo realizujemy jedno krótkie zadanie z listy.

Gdzie?

Wszędzie tam, gdzie przebywasz oraz na facebooku. Założyłyśmy zamkniętą grupę (tutaj) i każdego dnia znajdziecie na niej posty z zadaniem na dany dzień. Na grupie wspieramy się, zadajemy pytania i chwalimy swoimi osiągnięciami. Po wykonaniu każdego z dziennych zadań piszemy  pod postem na dany dzień komentarz oznaczony #30dnidozdrowegostyluzycia. Zachęcamy też do publikowania zdjęć na Instagramie pokazujących realizację dziennego zadania (oznaczone tym samym hasztagiem). Nasze profile możecie śledzić tutaj: mój Instagram, Instagram Eveliny

Co?

Poniżej znajduje się lista zadań, które będziemy wspólnie realizować. Pamiętajcie, że jest to wyzwanie, dlatego chcemy Was zainspirować do próbowania nowych rzeczy, do własnego rozwoju. Jeśli jakieś zadanie jest dla Was zbyt łatwe lub zbyt trudne, nic nie stoi na przeszkodzie, abyście dostosowali je do własnych preferencji i możliwości.

1. Wypisz powody, dla których bierzesz udział w wyzwaniu i wyznacz sobie nagrodę na koniec
2. Przez tydzień zaczynaj dzień od szklanki wody z cytryną
3. Wypisz 100 rzeczy, o których marzysz
4. Przez najbliższe 3 dni spisuj to, co jesz
5. Obejrzyj któryś z poleconych filmów
6. Spróbuj nowego owocu/warzywa/jakiegoś produktu, którego nigdy nie jadłeś
7. Zrób listę zakupów na najbliższy tydzień (z tego 1 dzień cały wegański i 3 wegetariańskie)
8 .Spróbuj nowego sportu
9. Pójdź na spacer w nowe miejsce, nową trasą
10. Pij świeżo wyciskane soki przez 3 dni
11. Wstań 15 minut wcześniej i medytuj
12. Ugotuj nową potrawę
13. Przez 7 dni codziennie przejdź co najmniej 2 km
14. Spędź co najmniej 30 minut na słońcu
15. Wypisz 50 rzeczy, które w sobie lubisz
16. Ćwicz przez co najmniej 30 minut
17. Zadbaj o ciało, zrób masaż/peeling/maseczkę
18. Przez cały dzień podczas posiłków sprawdzaj swój poziom głodu
19. Przez cały dzień nie jedz słodyczy, zrezygnuj ze słodzenia napojów
20. Przez 30 minut uprawiaj jogę
21. Zrób wegetariańskiego lub wegańskiego grilla
22. Pij smoothie na śniadanie przez 5 dni
23. Pójdź do sklepu ze zdrową żywnością i kup 5 produktów, których nigdy wcześniej nie używałeś
24. Codziennie przez tydzień pij co najmniej 2 litry wody
25. Odwiedź wegańską lub wegetariańską restaurację
26. Przez 2 dni z rzędu do godziny 16 jedz na surowo
27. Napisz list do siebie za 5 lat
28. Spędź aktywnie weekend
29. Poczytaj książkę przez co najmniej 30 minut
30. Zrób coś miłego dla siebie

BONUS!

Na zakończenie, na podstawie zdjęć, waszej aktywności w grupie oraz po napisaniu najciekawszego podsumowania o tym, co dało Wam to wyzwanie, dwie osoby otrzymają w nagrodę 1 godzinę diet coachingu lub 1 godzinę wegan coachingu (do wyboru).

Zaczynamy 13 lipca, a do grupy można zapisywać się już teraz.

PS. Mam dla Was jeszcze jeden bonus. Od wczoraj możecie zapisywać się na fiolkowy newsletter

Get Free Email Updates!

Zapisz się na darmowy 7-dniowy kurs online "Zdrowy styl życia od dzisiaj"

Twoje dane są u mnie bezpieczne. Obiecuję, że nigdy nie dostaniesz ode mnie spamu.

Podobne wpisy

  • Ja staram się jeść i żyć zdrowo już od jakiegoś czasu. Uprawiam dużo sportu i teraz redukuję wagę, więc jestem na restrykcyjnej diecie. Zdecydowanie lepiej się czuję jak mniej jem ale mam mało czasu dlatego dbałość o swoją dietę pozostawiłam profesjonalistom.

  • Chyba powinnam trochę zmienić swój codzienny styl, za bardzo sobie pofolgowałam i czuje skutki. Chociaż to wszystko to kropla w morzu potrzeb, jeszcze 2 miesiące i muszę zrobić pakiet badań, wtedy zobaczymy co lekarka powie. W końcu jednak do mnie dochodzi, że to kiepska wymówka i mimo braku efektów, nie usprawiedliwia mnie to aby zapomnieć o sobie i zdrowym stylu życia. Punkty spisze i chętnie dla siebie je powypełniam. 🙂

    • Wprowadzenie zdrowego stylu życia na pewno pozytywnie wpłynie na wyniki badań. Zachęcam do dołączenia do naszej grupy. Nie ma obowiązku udzielania się na forum, a codziennie będziemy zamieszczać dodatkowe wiadomości

  • NotatkiNiki

    Cześć rzeczy wymienionych powyżej juz robię, albo sa moimi nawykami. Ale ze zdrowiej żyć zawsze można, to dołączę do grupy, choć pewnie trudno bedzie mi sie udzielać na forum 🙂

  • Bardzo fajnie, że taka inicjatywa powstała i jeśli się uda – mam nadzieję, że podobnych akcji będzie więcej. W tym całym zabieganiu dobrze znaleźć też chwilę dla siebie, bo inwestycja w zdrowie to tylko chwila czasu dziennie, a procentuje na lata!
    Dojrzałam to troszkę za późno, ale chętnie zrobię zadania we własnym zakresie!

    • Lepiej późno niż wcale 🙂 Ale wciąż można dołączać do grupy, więc zapraszamy